Bernerin ikoninen Lasol on tänä syksynä ensimmäistä kertaa mukana Roosa nauha -kampanjassa. Lasol on ollut suomalaisten autoilijoiden luottokumppani jo vuosien ajan, tarjoten luotettavaa pakkaskestoa ja parempaa näkyvyyttä erilaisiin sääolosuhteisiin.
“Haluamme Lasol-tuotemerkillä olla mukana tukemassa tärkeää asiaa – syöpätutkimusta ja sairastuneiden hyvinvointia. Puhdas tuulilasi on olennainen turvallisuustekijä ja uskon suomalaisten autoilijoiden ilahtuvan voidessaan osallistua hyvän tekemiseen tällä pienellä arkisella ostopäätöksellään”, kertoo Lasol Brand Manager Henriikka Soini.
Kampanjassa mukana on rajoitetun ajan saatavilla oleva Lasol Roosa -22°C 3 L, hajusteeton käyttövalmis lasinpesuneste. Jokaisesta Lasol Roosa-pussista lahjoitetaan Roosa nauha -keräykseen 0,40 €. Näin Lasol tuo konkreettisen lisän Bernerin pitkäjänteiseen vastuullisuustyöhön ja kannustaa ihmisiä mukaan tukemaan Roosa nauha -keräystä.